Correction

There was an error on the front cover of the print edition of the April 2011 journal.
The authors of the article entitled “‘If-then’ planning in one-to-one behaviour change
counselling is effective in promoting contraceptive adherence in teenagers” were
incorrectly given as G Schembri and P Schober, when in fact the authors were | Martin,
P Slade, P Sheeran, A Wright and T Dibble.

The authors’ names were, however, stated correctly on the article itself in both the
print and online editions of the April issue. The journal would like to apologise to all the
individuals concerned for any embarrassment and inconvenience that this inadvertent
error may have caused.

J Fam Plann Reprod Health Care 2011;37:181. doi:10.1136/jfprhc.2011.201104

J Fam Plann Reprod Health Care July 2011 Vol 37 No 3

181

yBuAdoa Aq parosiold 1senb Aq +Z0z ‘0T |udy uo /wod fwg-oyldl:dny woly papeojumoq “TTOZ dUNC TZ U0 $OTTOZ TTOZ OUIAH/9ETT 0T Se paysiiand 1siy :ased yljesH poiday uue|d wed


http://jfprhc.bmj.com/

